utorok 4. septembra 2012

*new in

1.) Zubná pasta bez fluoridov - Lavera  s bio echynaceou
2.) Deodorant bez obsahu aluminia, alkoholu a čohokolvek iného chemického - Balea Deo Krystal
3.) 100% Bio Kokosový olej - používam miesto hydratačného krému, telového mlieka, odličovača, po holení, na ekzémy, na varenie...
4.) Konečne veľký mažiar
citrónová tráva od oca

2 komentáre:

  1. ja som si tiež v lete kúpila bio deodorant ale akosi si nemôžem zvyknúť :( asi musím urobiť prieskum a kúpiť nejaký kvalitnejší.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som si tento kúpila práve po takom mojom malom prieskume, veľa ľudí si ho pochvaľuje, ja som ho skúšala zatiaľ len párkrát, lebo míňam ešte ten starý, ale nepripadala som si nejak dopotene alebo smradľavo :D takže sa z neho teším a myslím, že bude fungovať aj dlhodobo.. keby nie, mám recept na výrobu domáceho deodorantu :)

    OdpovedaťOdstrániť