utorok 4. decembra 2012

I hate winter II.

Opäť niečo na zahriatie, tentokrát asi naj na večeru. Dusená červená kapusta na slivkách s karí ryžou:

Ryžu som si dala variť klasickým spôsobom ale pridala som celý kmín, kardamon a kari.
Červenú kapustu som si nakrájala najemno, tak isto aj cibulu, cesnak na drobno, nejaké dve slivky (na jednu porciu) na väčšie kocky a zázvor nastúhala najemno. Na rozpálenú panvicu som naliala olivový olej, pridala štipku kmínu a cibulu. Po chvíli praženia som pridala kapustu a slivky, osolila, premiešala, podliala vodou a pridala zázvor a cesnak a dusila nejakých 5minút. Potom som pridala štipku škorice a dva rozdrvené klinčeky, podľa chuti dosladila javorovým sirupom a dusila ďalších 5minút. Vznikla z toho veľmi chutná a voňavá kapusta, podobná tej, čo sa podáva k pečeným mäsám apod. Chuťovo skvelé a zahrialo.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára