streda 27. februára 2013

Bulgur so zeleninou po indicky

 (Večer pred varením dáme namočiť mungo fazuľky, ja som dala na jednu porciu za menšiu hrsť.)
 Dáme zvlášť variť mungo fazuľky a bulgur v osolenej vode (použila som himalájsku hrubú soľ - má viac minerálov a všetkého...). Keď oboje zmäklo, stiahla som to o ohňa, vodu zliala a nechala odstáť. Zatiaľ som si na rozpálený kokosový olej nasypala trochu celého kmínu, väčší strúčik nasekaného cesnaku a trochu domáceho rozdrveného koriandru. Chvíľu som to popražila, za stáleho miešania aby sa nic nepripálilo. Potom som pridala nakrájanú mrkvu na kolieska, kurkumu, málinko mletej škorice, trochu soli, horčičného semienka a podliala trochou vody. Dusila som to až kým sa voda nevyparila a mrkva trochu nezmäkla (ja ju mám rada tvrdšiu, niekedy pridám dodatočne úplne surovú). Potom som pridala rozmrazené domáce listy špenátu, uvarené mungo a bulgur. Chvíľku ešte povarila, dochutila a stiahla z ohňa. Do hotového jedla som vmiešala lyžičku ztuhnutého kokosového oleja (chuťou mi veľmi pripomína maslo, celému jedlu to dodalo jemnejšiu chuť.) Počas jedenia som pridala aj trochu chilli :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára