sobota 15. decembra 2012

News

 Sypaná vilcacora
Skvelý bio šampón, ktorý neobsahuje žiadne mydlové zložky, nie je testovaný na zvieratách, je vytvorený čisto len z prírodných a organických zložiek. Vlasy sú po umytí príjemne hebké, hydratované a ľahko sa rozčesávajú, takže netreba použiť žiaden kondicionér.

2 komentáre:

  1. áno áno šampón mám a je super :) ale odkedy som prešla na organické šampóny tak mám pocit, že sa mi viac mastnia vlasy, myslíš že to môže byť tým?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, neviem ti uplne stopercentne odpovedat, podla mna zavisi od toho, kolko ho uz pouzivas, pretoze tento konkretny nema v sebe mydlove zlozky, cize vlasy nesusi. Mozno boli tvoje vlasy zvyknute na predosle obyc. sampony ktore vysusali, tak sa podla toho potom aj mastnili a teraz si len potrebuju zvyknut... ja mam tento len chvilu, ale zatial som maximalne spokojna a aj vlasy su fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť