utorok 23. apríla 2013

Jarný šalát z cuketových rezancov s rajčinovou salsou a opečeným tofu

 Najprv som si urobila z cukety rezance. Keďže nemám špiralizér, narezala som ich ručne a naložila na tanier. Potom som si spravila rajčinovú salsu - polovica plechovky lúpaných rajčín, strúčik cesnaku nasekaný najemno, provensálskeho korenia, kmínu, soli, chilli, štipku sušeného zázvoru a škorice. Túto zmes som na slabom ohni chvíľu povarila, aby sa spojili chute a naložila na cuketové rezance. Na to som naložila na prudkom ohni a sójovej omáčke opečené tofu a zbytok brokolice. Navrch som spravila malý šatát z červenej repy, reďkovky, reďkovkových a šalátových listov, jemne posolila a zaliala citrónovou šťavou. Cuketové rezance boli prekvapivo chutné, asi to bude nová závislosť... Miliónkrát lepšie ako normálne cestoviny :-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára