pondelok 11. marca 2013

Špaldové cestoviny s ružičkovým kelom a paprikovou zmesou

Najprv som si dala uvariť špaldové cestoviny a sójové rezance vo vode so sójovou omáčkou a kmínom. Počas toho som si na drobno nakrájala mladú cibulku, polku červenej papriky, menšiu rajčinu, strúčik cesnaku a ružičkový kel na väčšie kusy. Keď sa dovarili cestoviny aj sója, zliala som ich a nechala odstáť. Na kokosovom oleji som popražila najprv papriku s kmínom, potom pridala paradajku, cesnak, štipku soli, mletú červenú papriku, karí a podliala troškou vody, nechala dusiť až kým sa neodparila prebytočná voda. Potom som pridala sójové rezance, premiešala a naložila na cestoviny. Na suchej panvičke som na silnom plameni chvíľku opiekla nasekané ružičky kelu zo všetkých strán a potom nasypala na cestoviny. Nazáver dochutila oreganom a chilli.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára